Wednesday, July 14, 2010

Cinta Yang Terindah n Terakhir Dalam Hidupku


12/02/03-kenangan yang terindah bla trjmpa insan yg mnjadi jdoh ku..pertemuan hnya kbetulan n tuhan telah aturkan tiada halangan pda prmulaan 1 hbungan..prtemuan hnya di sebuah kedai runcit...berakhir ke jnjang pelamin..1 foto yang brjaya aku smpan hsil tulisan tngannya..myatakan prsaan cntanya..hanya tuhan yang maha mengetahui sgalanya..dia utkku dan aku utknya...dia nyanyikan aku lagu-lagu cinta diiringi gitarnya..cinta yg manis..tpi aku tidak mnduga itu akan brakhir jgak..cnta remaja..saat aku mngenalinya aku brusia 18 tahun..msih rmja..masih anak2 kcil..cnta padaku trlalu indah..mmg xprnh terduga aku akan kehilangannya utk slamanya..

Di mata mu mencermin kan rindu
Di mata mu adalah kenyataan
Aku tenggelam dalam lautan kasih sayangmu
Tak mungkin akan ku lepaskan ikatan ini

Mendung hitam adalah semalam
Silau mata dari kilauan cinta
Hati ku ini sayang tak mungkin berubah
Selagi kau berpegang teguh pada janji
 
Setiap kata yang terucap
Setiap nada yang tercipta
Hanyalah untuk mu
Satu tak terpisah

Seribu tahun takkan mungkin
Bisa menghuraikan sebuah
Cinta yang kau beri
Untuk diriku yang pilu




 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.