Sunday, February 13, 2011

Merenung saat terindah,
xterungkap dengan kata-kata,
hanya rindu padamu menemani siang dan malamku,
Ya Allah,Engkau rahmatilah Suamiku disana,
betapa aku merindukannya,
memandang fotonya sebagai pengubat rindu ini..
temukanlah aku dgnnya kelak disana..
cinta yg ku temui disini pada masa ini hanya kecurangan dan pendustaan,
pergilah jauh semua dusta,
biarkanlah dia terus berada di atas takhta hati ku,
senyumku hanya Tuhan Maha Mengetahui isinya,
bening mataku hanya ingin memandang dan menunggu saat aku bertemunya disana,
mungkinkah?
mungkinkah dapat ku temui dia lagi disana,di syurga yang abadi..
Ya Allah,Tuhan Yang Maha Pengasih lgi Penyayang..aku menunggu rahmatmu..aku menunggu segala hikmah dari segala penderitaan ini..tetapkan imanku bagi melayari hidup penuh tipu muslihat dan pancaroba ini..
Abang,
tunggu mama disana...I  always love u 4 ever..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.